Hulp Website

Er is iets gecompliceerd op de website? Hier vind je hulp.

Super makkelijk! Als je je lievelingsontwerp niet kan vinden, stuur dan simpelweg een e-mail naar info@inkster.eu en we zullen kijken of we je ontwerp kunnen maken en toevoegen aan de winkel.

Klik op het symbool van de winkelmand aan de rechterkant van de navigatiebalk. Klik op de knop - om de hoeveelheid van een tatoeage te verminderen, of op de knop x om een artikel te verwijderen.

✅  Pay Pal

✅  Visa

✅  Mastercard

✅  AMEX

✅  Maestro

✅  Sofort

✅  Shop Pay

✅  Apple Pay

✅  Google Pay

Probleem met de bestelling

Is er een probleem met de bestelling? Hier krijg je hulp.

Als je je bestelling wilt annuleren, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op: info@inkster.eu. Zolang het pakketje nog niet is verzonden, kunnen we je bestelling annuleren en je volledig terugbetalen.

Vergeet alsjeblieft niet om de volgende informatie door te geven:

✅  Je bestelnummer

✅  Waarom je je bestelling wilt annuleren

Zolang je bestelling nog niet is verzonden, kunnen we je bestelling wijzigen.

Neem alsjeblieft contact op met info@inkster.eu en vergeet niet om de volgende informatie aan ons door te geven:

✅  Je bestelnummer

✅  Welk artikel geruild moet worden en welk artikel toegevoegd moet worden

We doen ons uiterste best om fouten te vermijden. Helaas gebeurt dat soms toch. 😕 Het spijt ons zeer!

Neem alsjeblieft contact met ons op: info@inkster.eu.

Vergeet niet om het volgende toe te voegen aan de e-mail:

✅  Je bestelnummer

✅  Een foto van het product dat je ontvangen hebt

✅  Een korte beschrijving van het probleem

We zullen je zo snel mogelijk helpen om alles in orde te brengen! 😊

We doen ons uiterste best om fouten te vermijden. Helaas gebeurt dat soms toch. 😕 Het spijt ons zeer!

Neem alsjeblieft contact met ons op: info@inkster.eu.

Vergeet niet om het volgende toe te voegen aan de e-mail:

✅  Je bestelnummer

✅  Een foto van het product dat je ontvangen hebt

✅  Een korte beschrijving van het probleem

We zullen je zo snel mogelijk helpen om alles in orde te brengen! 😊

We doen ons uiterste best om fouten te vermijden. Helaas gebeurt dat soms toch. 😕 Het spijt ons zeer!

Neem alsjeblieft contact met ons op: info@inkster.eu.

Vergeet niet om het volgende toe te voegen aan de e-mail:

✅  Je bestelnummer

✅  Een foto van het product dat je ontvangen hebt

✅  Een korte beschrijving van het probleem

We zullen je zo snel mogelijk helpen om alles in orde te brengen! 😊

Soms verander je van gedachten. Dat is geen probleem 🙂 Je kunt alle ongeopende (tubes met inkt) en ongebruikte producten van Inkster binnen 14 dagen na ontvangst terugsturen.

Stuur ons een e-mail op info@inkster.eu.

Vergeet niet om de volgende informatie toe te voegen:

✅ Bestelnummer
✅ De producten en de hoeveelheid die je wilt terugsturen
✅ De reden waarom je de producten wilt terugsturen
✅ Indien noodzakelijk, een foto

Ons team zal je bestelling bekijken en je vertellen wat de volgende stappen zijn. 🤗